Kompanija Mercedes-Benz zabeležila pad prihoda i profita u drugom kvartalu 2024. godine

Nemački proizvođač automobila Mercedes-Benz objavio je da je njegov prihod u drugom kvartalu 2024. godine pao za četiri odsto međugodišnje, dosegnuvši 36,7 milijardi evra. Takođe, profit kompanije je zabeležio pad od 16 odsto, što iznosi 3,1 milijardu evra.

Zarada pre kamata i poreza (EBIT) kompanije smanjena je za 19 odsto međugodišnje, spustivši se na 4,04 milijarde evra.

Prodaja putničkih automobila marke Mercedes-Benz takođe je opala za četiri odsto međugodišnje, sa 496.712 prodatih vozila. Prodaja električnih automobila doživela je još veći pad od šest odsto, sa ukupno 89.963 prodatih jedinica.

Podaci za prvu polovinu godine ukazuju na sličan trend. Prodaja putničkih automobila nemačkog proizvođača u prvih šest meseci 2024. godine smanjena je za šest odsto međugodišnje, na ukupno 959.690 vozila. Prodaja električnih vozila pala je za četiri odsto, na ukupno 180.140 vozila.

Izvršni direktor kompanije, Ola Kalenius, izrazio je optimizam i očekuje poboljšanje poslovanja u drugoj polovini godine. Pored toga, Mercedes-Benz je najavio da će od 2026. godine trajno promeniti strategiju dizajna svojih budućih električnih automobila.

 

 

Blic Biz, Tanjug

Related articles

IGRAČKE KUPLJENE PREKO INTERNETA OPASNE ZA DECU: SAMO 5% BEZBEDNO PREMA ISTRAŽIVANJU

Evropska industrija igračaka sprovela je istraživanje koje otkriva alarmantne podatke – samo pet odsto igračaka kupljenih putem interneta ispunjava bezbednosne standarde. Ovaj podatak dolazi nakon što je testirano 19 igračaka kupljenih na platformi „Temu”, pri čemu je 18 proizvoda predstavljalo rizik za decu. Nepoštovanje EU standarda Sve igračke testirane tokom istraživanja bile su u neskladu […]

GEN Z MENJA PRAVILA IGRE NA TRŽIŠTU RADA

Nova generacija donosi fleksibilnost i drugačije vrednosti u poslovni svet Generacija Z, koja već čini 30% svetske populacije, ubrzano preuzima ključnu ulogu na tržištu rada. Predviđa se da će do 2026. godine isti procenat biti zastupljen i među zaposlenima. Ova promena donosi niz izazova, ali i mogućnosti za oblikovanje novog poslovnog okruženja, kako na globalnom […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *