Američki gigant u proizvodnji farmerki, Levi Straus, suočava se sa ozbiljnim izazovima. Akcije kompanije su zabeležile značajan pad od 11 odsto pre otvaranja berzi u SAD, nakon što je kompanija objavila očekivanja o slabijoj prodaji tokom predstojeće praznične sezone. Ovaj pad se pripisuje smanjenoj potrošnji u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.
Firma je takođe najavila da razmatra mogućnost prodaje brenda Dokers, zbog rezultata koji nisu zadovoljili očekivanja, prenosi Rojters. Ovo je još jedan potez u nizu pokušaja da se poboljša finansijska situacija kompanije.
Izvršna direktorka kompanije, Mišel Gas, izjavila je da će se kompanija fokusirati na jačanje glavnog brenda Levis i ubrzanje lansiranja nove linije Bijond joga. „Sužavamo naš fokus kako bismo izvukli maksimalni potencijal iz našeg vodećeg brenda“, izjavila je Gas.
Kompanija je već prethodno odustala od brenda Denizen, koji nije doneo očekivani profit, dok su u nekim regionima sprovedena otpuštanja kako bi se smanjili troškovi poslovanja.
Uprkos ovim izazovima, Levi Straus je u trećem kvartalu ove godine zabeležio korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, što je nadmašilo prognoze analitičara LSEG, koji su predviđali zaradu od 31 cent po deonici, prenosi Sputnjik.