Prvi čovek grada Kraljeva svake nedelje posvećuje vreme svojim sugrađanima

Gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić u svom kabinetu najmanje jednom nedeljno, sedmu godinu mandata, organizuje direktan razgovor sa sugrađanima u cilju pružanja pomoći i adekvatne podrške u rešavanju problema.

U saradnji sa nadležnim javnim preduzećima i ustanovama ili odeljenjima i službama Gradske uprave grada Kraljeva, u zavisnosti od toga da li je reč o nerešenim situacijama i inicijativama koje se tiču svakodnevnog života ili se tiču delokruga rada lokalne samouprave, smatra Terzić. sa građanima kako im Grad može izaći u susret.

Foto: Grad Kraljevo

Više od 380 građana ove godine je gradonačelniku iznelo svoje probleme i zatražilo pomoć u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa, ostvarivanjem prava iz oblasti socijalnih davanja, dečije zaštite, boračke zaštite, đačkog i studentskog standarda, ali i kako bi da ostvari pravo na sredstva za finansiranje ili sufinansiranje projekata i organizaciju manifestacija. Građani ponekad nisu zadovoljni radom pojedinaca ili institucija i smatraju da je kabinet gradonačelnika adresa na koju se u tom slučaju treba obratiti. Ponekad bi dolazili na razgovor da se zahvale na pruženoj pomoći. Samo u avgustu na prijemu su bile 44 osobe, a prvog dana septembra gradonačelnik je razgovarao sa četrnaest sugrađana.

Broj građana koji traže termin kod gradonačelnika možda bi bio veći da prvi čovek Kraljeva nije izlazio u susret svojim sugrađanima odgovarajući na njihova pitanja, zahteve i zahteve putem mejla. U pojedinim situacijama zahtevi stranaka se rešavaju na ovaj način ili se prosleđuju gradskim službama, odnosno lokalnim i republičkim institucijama i preduzećima na dalja ovlašćenja, uz obavezu obaveštavanja Kabineta gradonačelnika, kao i, naravno, one traženje informacija o akciji. Ukoliko građani osete da je rešavanje zahteva brže i lakše u direktnom razgovoru sa gradonačelnikom, svakako mogu zakazati prijem, na koji će biti pozvani već tokom sledeće nedelje.

Foto: Grad Kraljevo

Prvi čovek grada Kraljeva ističe da su vrata njegove kancelarije uvek otvorena za sve sugrađane, kao i da će nastaviti praksu da se, po potrebi, jednom ili više puta nedeljno, posveti direktnim razgovorima. sa sugrađanima.

Prema njegovim rečima, da bi građani što pre dobili odgovor, odnosno potrebne informacije, u zavisnosti od složenosti zahteva, izuzetno je važna saradnja gradskih institucija.

Terzić ističe da je potrebno obratiti pažnju na pomenute predloge, sugestije, molbe i molbe, pohvale ili kritike, kako bi iskoristili mehanizme kojima Grad raspolaže i tako pomogli u rešavanju svakog zahteva pojedinačno.

 

Kraljevo.rs

Related articles

AUTOPUT DO BOLjARA ZA 3,5 GODINE, DO MORA ZAVISI OD CRNE GORE „Automobilom za pet do šest sati do crnogorskog primorja”

KOPAONIK: Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je danas na Kopaonik biznis forumu da autoput do Crne Gore, do Boljara može biti gotov za tri i po do četiri godine, ali da ostatak puta do mora zavisi od crnogorske strane koja još nije ugovorila izgradnju svog dela. Vesić je to rekao na panelu […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *