Gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić u svom kabinetu najmanje jednom nedeljno, sedmu godinu mandata, organizuje direktan razgovor sa sugrađanima u cilju pružanja pomoći i adekvatne podrške u rešavanju problema.
U saradnji sa nadležnim javnim preduzećima i ustanovama ili odeljenjima i službama Gradske uprave grada Kraljeva, u zavisnosti od toga da li je reč o nerešenim situacijama i inicijativama koje se tiču svakodnevnog života ili se tiču delokruga rada lokalne samouprave, smatra Terzić. sa građanima kako im Grad može izaći u susret.
Više od 380 građana ove godine je gradonačelniku iznelo svoje probleme i zatražilo pomoć u vezi sa zasnivanjem radnog odnosa, ostvarivanjem prava iz oblasti socijalnih davanja, dečije zaštite, boračke zaštite, đačkog i studentskog standarda, ali i kako bi da ostvari pravo na sredstva za finansiranje ili sufinansiranje projekata i organizaciju manifestacija. Građani ponekad nisu zadovoljni radom pojedinaca ili institucija i smatraju da je kabinet gradonačelnika adresa na koju se u tom slučaju treba obratiti. Ponekad bi dolazili na razgovor da se zahvale na pruženoj pomoći. Samo u avgustu na prijemu su bile 44 osobe, a prvog dana septembra gradonačelnik je razgovarao sa četrnaest sugrađana.
Broj građana koji traže termin kod gradonačelnika možda bi bio veći da prvi čovek Kraljeva nije izlazio u susret svojim sugrađanima odgovarajući na njihova pitanja, zahteve i zahteve putem mejla. U pojedinim situacijama zahtevi stranaka se rešavaju na ovaj način ili se prosleđuju gradskim službama, odnosno lokalnim i republičkim institucijama i preduzećima na dalja ovlašćenja, uz obavezu obaveštavanja Kabineta gradonačelnika, kao i, naravno, one traženje informacija o akciji. Ukoliko građani osete da je rešavanje zahteva brže i lakše u direktnom razgovoru sa gradonačelnikom, svakako mogu zakazati prijem, na koji će biti pozvani već tokom sledeće nedelje.
Prvi čovek grada Kraljeva ističe da su vrata njegove kancelarije uvek otvorena za sve sugrađane, kao i da će nastaviti praksu da se, po potrebi, jednom ili više puta nedeljno, posveti direktnim razgovorima. sa sugrađanima.
Prema njegovim rečima, da bi građani što pre dobili odgovor, odnosno potrebne informacije, u zavisnosti od složenosti zahteva, izuzetno je važna saradnja gradskih institucija.
Terzić ističe da je potrebno obratiti pažnju na pomenute predloge, sugestije, molbe i molbe, pohvale ili kritike, kako bi iskoristili mehanizme kojima Grad raspolaže i tako pomogli u rešavanju svakog zahteva pojedinačno.