VELIKI PAD PROFITA MERCEDES-BENCA ZBOG SLABE PRODAJE U KINI

ŠtutgartMercedes-Benc, jedan od vodećih nemačkih proizvođača luksuznih automobila, suočava se sa ozbiljnim padom profita u trećem kvartalu 2024. godine, usled slabe prodaje na kineskom tržištu. Prema novim podacima, kompanijin profit pre oporezivanja i kamata (EBIT) je između jula i septembra smanjen za čak 48% u odnosu na isti period prošle godine, dostigavši 2,5 milijardi evra.

Pad operativnog profita u osnovnom poslovanju

Posebno pogođeno je osnovno poslovanje Mercedes-Benca, koje uključuje prodaju putničkih vozila. U ovom segmentu, korigovani operativni profit pao je čak za 64% međugodišnje, iznoseći 1,2 milijarde evra. Takođe, prinos je pao na 4,7%, što je manje od polovine u poređenju sa istim kvartalom prethodne godine, kada je iznosio 12,4%.

Harald Vilhelm, glavni finansijski direktor kompanije, izjavio je da rezultati iz trećeg kvartala ne zadovoljavaju njihove ambicije. Vilhelm je naglasio da je neophodna veća efikasnost i bolja kontrola troškova u poslovanju kako bi se prilagodili izazovima na tržištu.

Posle objave ovih rezultata, akcije Mercedes-Benca pale su za 3,9%, dok su od početka godine zabeležile pad od ukupno 9%. Ovi finansijski pokazatelji ukazuju na ozbiljne izazove koje kompanija mora prevazići kako bi zadržala stabilnost u globalnoj automobilskoj industriji.

 

Dnevnik

Related articles

U Moldaviji i dalje neizvesno: POLA ZEMLJE GLASALO ZA EU, POLA PROTIV – razlike samo 2 glasa

KIŠINJEV – Na jučerašnjem referendumu u Moldaviji o pridruživanju Evropskoj uniji, rezultati pokazuju duboku podelu među građanima. Prema prvim podacima, polovina glasača koji su izašli na birališta podržala je pristupanje EU, dok je druga polovina glasala protiv. Razlika u glasovima je neverovatno mala – samo 2 glasa razdvajaju dve opcije, što čini konačan ishod i […]

BOJKOT KAO OPOMENA: KUPCI U REGIONU SE SUPROTSTAVLJAJU VISOKIM CENAMA

Sve skuplja potrošačka korpa i neprestana poskupljenja doveli su do nezadovoljstva među građanima, koje se sada pretočilo u konkretne akcije. Kupci u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sloveniji odlučili su da uzvrate udarac trgovinskim lancima – bojkotom kupovine. Talas nezadovoljstva se širi regionom Sve je počelo u Hrvatskoj, gde su potrošači prošle […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *