Notino, vodeća češka kompanija, uskoro će proširiti svoje poslovanje i na srpsko tržište. Kako prenosi Riteil Serbia, iako je Notino već registrovan u Srbiji, zvanični početak poslovanja još uvek nije preciziran.
Ekspanzija širom Evrope
Ovaj maloprodajni gigant već posluje u 27 evropskih zemalja i postiže impresivne rezultate. Samo u prošloj godini, Notino je ostvario promet veći od milijardu evra, dok je rast prodaje najviše zabeležen u Estoniji (108%) i Švajcarskoj (82%). Najveće inostrano tržište ostaje Poljska, gde Notino ima snažno prisustvo.
U fiskalnoj 2023. godini, kompanija je isporučila 26 miliona paketa, što predstavlja čak 75 miliona proizvoda isporučenih kupcima širom Evrope.
Asortiman i prodajni kanali
Notino je poznat po širokom asortimanu proizvoda. U svojim online prodavnicama, kompanija nudi preko 100.000 različitih artikala iz oblasti parfema i kozmetike. Pored online prodaje, Notino ima i fizičke prodavnice u zemljama poput Češke, Poljske, Slovačke, Mađarske, Rumunije i Bugarske.
Kompanija, osnovana 2004. godine, nastavlja sa ubrzanim razvojem. U prethodnih godinu dana, Notino je otvorio i dva nova logistička centra, čime je dodatno unapredio svoju logističku mrežu i spremnost za dalji rast i ekspanziju.
Ulazak Notina na srpsko tržište donosi nova očekivanja, a potrošači sa nestrpljenjem iščekuju trenutak kada će i zvanično moći da uživaju u bogatom asortimanu i atraktivnim cenama ovog velikog trgovinskog lanca.