NAJVEĆI TRGOVINSKI LANAC STIŽE U SRBIJU: KO JE NOTINO?

Notino, vodeća češka kompanija, uskoro će proširiti svoje poslovanje i na srpsko tržište. Kako prenosi Riteil Serbia, iako je Notino već registrovan u Srbiji, zvanični početak poslovanja još uvek nije preciziran.

Ekspanzija širom Evrope

Ovaj maloprodajni gigant već posluje u 27 evropskih zemalja i postiže impresivne rezultate. Samo u prošloj godini, Notino je ostvario promet veći od milijardu evra, dok je rast prodaje najviše zabeležen u Estoniji (108%) i Švajcarskoj (82%). Najveće inostrano tržište ostaje Poljska, gde Notino ima snažno prisustvo.

U fiskalnoj 2023. godini, kompanija je isporučila 26 miliona paketa, što predstavlja čak 75 miliona proizvoda isporučenih kupcima širom Evrope.

Asortiman i prodajni kanali

Notino je poznat po širokom asortimanu proizvoda. U svojim online prodavnicama, kompanija nudi preko 100.000 različitih artikala iz oblasti parfema i kozmetike. Pored online prodaje, Notino ima i fizičke prodavnice u zemljama poput Češke, Poljske, Slovačke, Mađarske, Rumunije i Bugarske.

Kompanija, osnovana 2004. godine, nastavlja sa ubrzanim razvojem. U prethodnih godinu dana, Notino je otvorio i dva nova logistička centra, čime je dodatno unapredio svoju logističku mrežu i spremnost za dalji rast i ekspanziju.

Ulazak Notina na srpsko tržište donosi nova očekivanja, a potrošači sa nestrpljenjem iščekuju trenutak kada će i zvanično moći da uživaju u bogatom asortimanu i atraktivnim cenama ovog velikog trgovinskog lanca.

 

 

 

Dnevnik

Related articles

ZA PETINU VEĆA SPOLJNOTRGOVINSKA RAZMENA AGRARA

Ukupna spoljnotrgovinska razmena agrara Srbije sa svetom u prošloj godini iznosila je 7,9 milijardi evra što predstavlja povećanje od 20,1 odsto u odnosu na 2021. godinu. Srbija je izvezla robu u vrednosti od 4,8 milijardi evra što čini povećanje od 13,4 posto u odnosu na rezultate iz 2021. godine, sa učešćem u ukupnom robnom izvozu od 17,3 procenata. […]

PROIZVOĐAČI ŠAMPANJCA U FRANCUSKOJ UPOZORAVAJU NA OPADANJE PRODAJE: MLAĐE GENERACIJE OKREĆU LEĐA ALKOHOLU

Francuski proizvođači šampanjca suočavaju se sa ozbiljnim padom prodaje, koji je posledica promena u potrošačkim navikama, naročito među mlađim generacijama. Proizvodnja šampanjca beleži značajan pad, jer se sve veći broj mladih ljudi, naročito u ključnim tržištima poput Sjedinjenih Američkih Država, okreće od alkohola, a prodaja šampanjca opada. Smanjena potražnja za šampanjcem Podaci iz prošle godine […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *